În cadrul unui eveniment China EV 100 Forum, CALB a anunțat o nouă tehnologie de baterii care promite să îmbunătățească nu numai densitatea energetică, ci și capacitatea de producție. În prezent, CALB se află în top 10 al celor mai mari producători de baterii din lume, dar la mare distanță de primii 3. Datorită noii sale tehnologii promițătoare în materie de baterii, acest lucru s-ar putea schimba în următorii ani.
CALB utilizează o nouă structură în formă de U, care este prima din lume. Noul design implică, de asemenea, inovații structurale și chimice care pretind să reducă rezistența la curent a componentelor cu 50% și să atingă o densitate energetică de 300 Wh/kg. De asemenea, permite o încărcare 6C, care, teoretic, permite o încărcare completă în doar 10 minute.
Reducerea rezistenței la curent este, de asemenea, o mare problemă. Structura TabLess, care este utilizată pe scară largă de producătorii de baterii în prezent, are un flux de curent cu 70% mai mic în comparație cu noua baterie CALB și o rezistență structurală cu 50% mai mare. Bateria CALB economisește, de asemenea, ceva spațiu, deși îmbunătățirea este modestă – doar 3%.
În ceea ce privește producția, celula CALB permite un proces de fabricație mai simplu și mai rapid. Compania va avea nevoie de cu 70% mai puține aparate de sudură pe o linie de producție. Din păcate, nu avem un termen limită pentru producția în masă sau pentru disponibilitatea în vehicule de pasageri.