Evenimente, Știri, Vehicule electrice

Toyota spune adio mașinilor electrice

Toyota says goodbye to electric cars

Industria automobilelor electrice a devenit mai populară în lumea motoarelor, pe măsură ce tehnologia vehiculelor electrice se îmbunătățește constant. În ciuda acestui fapt, cunoscutul producător de automobile Toyota a anunțat că se va concentra mai degrabă pe dezvoltarea infrastructurii de hidrogen pentru a rămâne înaintea concurenței în ceea ce privește implementarea autovehiculelor care funcționează cu pile de combustie pe bază de hidrogen. Recent, un grup de oameni de știință francezi a descoperit un câmp considerabil de hidrogen verde, care ar ajuta cu siguranță la aderarea la Directiva privind energia regenerabilă (REDIII), care impune ca, până în 2030, aproape jumătate din hidrogenul utilizat în industria europeană să provină din surse durabile. Având în vedere acest lucru, Toyota a decis să promoveze întregul concept în industria sa, unde lucrează acum la fabricarea de mașini mai ușoare și la pregătirea celei de-a treia generații de baterii cu hidrogen.

Fabrica de hidrogen Europa

Pentru a garanta o abordare coordonată a comercializării tehnologiei și sistemelor pe bază de hidrogen, care să acopere toate aspectele, de la dezvoltare și producție la vânzări și post-vânzare, Toyota Motor Europe (TME) va înființa o operațiune comercială locală denumită Fabrica de hidrogen Europa. Fabrica de hidrogen se va ocupa de fabricarea unui număr tot mai mare de sisteme de pile de combustie și de sprijinirea unei game mai largi de alianțe de afaceri, în conformitate cu planul companiei de a deveni neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon în Europa până în 2040. Pe măsură ce diversele utilizări pentru generarea de energie și mobilitate continuă să accelereze în mod constant, Toyota consideră că, până în 2030, Europa va avea una dintre cele mai mari piețe de pile de combustie pe bază de hidrogen la nivel mondial, datorită investițiilor în creștere și măsurilor de reglementare care încurajează creșterea pieței. Unele dintre investițiile cunoscute includ o investiție de 45 de miliarde de euro din cadrul programului Green Deal al Comisiei Europene, precum și 284 de milioane de euro pentru fondul de infrastructură de transport al UE pentru a dezvolta instalarea de stații de alimentare cu hidrogen. În conformitate cu Directiva privind energia regenerabilă (REDIII), până în 2030, 42% din hidrogenul utilizat de industria din Europa trebuie să provină din surse durabile. Europa se plasează în fruntea tehnologiei hidrogenului, având în vedere planurile de a construi stații de alimentare cu hidrogen la o distanță de cel puțin 200 de kilometri de-a lungul coridoarelor TEN-T (rețeaua transeuropeană de transport). Thiebault Paquet, vicepreședinte TME și șef al diviziei Fuel Cell Business, a susținut că Toyota împărtășește încrederea pe termen lung a Europei în hidrogen. Prin urmare, producătorul auto va continua să lucreze la autoturismele cu pile de combustie și la alte vehicule ușoare, dar, în același timp, își va extinde atenția pentru a include transportul greu. În plus, Toyota așteaptă cu nerăbdare să continue parteneriatele cu alții care împărtășesc abordarea lor pentru a contribui la dezvoltarea unei infrastructuri viabile a hidrogenului la nivel mondial.

O gamă tot mai largă de aplicații de mobilitate

Toyota a intrat în istorie în 2015, când a prezentat Mirai, primul sedan cu pile de combustie pe bază de hidrogen din lume produs în serie. Anul acesta, compania și-a reafirmat angajamentul față de vehiculele de pasageri alimentate cu hidrogen prin introducerea tehnologiei cu pile de combustie de a doua generație în noua Toyota Crown, care va fi lansată în 2020. Toyota își extinde cercetările în domeniul vehiculelor electrice ușoare cu pile de combustie (FCEV) pe baza principiului că FCEV-urile au o autonomie mare și o realimentare rapidă. Primul prototip de pick-up Hilux FCEV alimentat cu hidrogen a fost prezentat la începutul acestui an.

Generația următoare

Toyota creează următoarea generație de tehnologie a pilelor de combustie pe bază de hidrogen pe baza experienței sale extinse, care se preconizează că va oferi performanțe de top în industrie prin cicluri de viață mai lungi și costuri mai mici. Noua tehnologie a pilelor de combustie va avea o densitate de putere mai mare și va intra în vânzare în 2026. În timp ce progresele tehnologice și cantitățile mai mari de producție sunt așteptate să contribuie la scăderea costurilor cu mai mult de o treime, noul sistem de pile de combustie este așteptat să ofere o creștere de 20% a autonomiei. În plus, noile cercetări analizează, de asemenea, potențialul stivelor de pile de combustie scalabile, cu puteri diferite și rezervoare de combustibil proiectate cu forme complicate care se potrivesc cu o gamă largă de dimensiuni ale mașinilor.

Back to list

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *