Inovație, Știri

Finlanda găsește combustibilul viitorului și învinge hidrogenul: un motor SF în patru timpi

Combustibilul viitorului ar putea fi hidrogenul, care emite doar vapori de apă dintr-un anumit motiv. Cu toate acestea, Japonia nu avea de gând să fie singura țară care să îl dezvolte, acum că are o concurență acerbă. Finlanda tocmai a descoperit un combustibil și mai bun despre care nici măcar nu știm în America și pe care acum îl vom explora. Acesta este motorul SF în patru timpi care ar putea revoluționa drumurile lumii.

America are EV-uri și Japonia are hidrogen, dar Finlanda a dezvoltat ceva mai bun

Este binevenită perspectiva ca Finlanda să fi trecut la amoniac ca înlocuitor al hidrogenului, pe măsură ce se apropie de adoptarea de surse de energie mai curate. Aceștia menționează că abordarea lor rezolvă mai multe probleme legate de hidrogen, iar acestea sunt stocarea, transportul și natura explozivă a hidrogenului.

Hidrogenul este cel mai cunoscut ingredient al amoniacului, iar acesta din urmă, asociat în principal cu îngrășămintele, a evoluat acum în sine ca o opțiune fezabilă pentru depășirea obstacolelor care apar de-a lungul drumului cu utilizare de hidrogen. Avantajele principale ale utilizării amoniacului ca purtător de hidrogen includ:

  • Densitate ridicată: Într-adevăr, amoniacul are o densitate a hidrogenului mai mare în comparație cu cea a hidrogenului gazos, ceea ce face ca amoniacul să fie mult mai convenabil de depozitat și transportat ca sursă de hidrogen. Acest lucru permite, de asemenea, stocarea și transportul unei cantități mai mari de hidrogen într-un volum mai mic.
  • Utilizarea infrastructurii existente: Unul dintre punctele forte majore poate fi Aici este menționată capacitatea de a utiliza infrastructura actuală utilizată în producția și distribuția amoniacului. Astfel, tranziția de la combustibilii fosili este mai ușoară decât existente infrastructura de producție și distribuție a amoniacului.
  • Accesibilitate globală: Amoniacul este unul dintre cele mai comercializate produse chimice la nivel global Astfel, canalele de piață pentru această substanță chimică sunt bine dezvoltate. Prin urmare, hidrogenul este un transportor ușor pentru a-și spori mobilitatea internațională pentru comerț și cooperare.

Un nou combustibil care va revoluționa drumurile și va pune capăt hidrogenului: acest brand îl produce

Soluțiile pe bază de hidrogen prin intermediul amoniacului au reprezentat un domeniu remarcabil de progres pentru economia finlandeză. De exemplu, Wärtsilä, o companie internațională de inginerie din Finlanda, a introdus primul motor cu amoniac în patru timpi.

Aceasta este considerată cea mai mare descoperire a schimbării în a face procesul de generare a energiei mult mai ecologic, deoarece amoniacul poate fi utilizat ca sursă de combustibil pentru motoarele de mare putere. În plus, există în prezent proiecte în curs de desfășurare pentru economia hidrogenului și în Finlanda, cum ar fi amoniacul verde.

De exemplu, Flexens Oy Ab și KIP Infra Oy au elaborat un proiect pentru producția ecologică de hidrogen și amoniac în parcul industrial Kokkola, cu un electrolizor de 300 MW. Acesta este similar cu un proiect din Malaezia pentru dezvoltarea amoniacului ecologic, dar numai pentru nave.

Primul motor cu amoniac, în detaliu: potențialele utilizări ale acestui combustibil inovator și curat

Utilizarea amoniacului ca purtător de hidrogen are un potențial imens pentru diverse aplicații:

  • Transporturi alimentate cu hidrogen: Amoniacul ar putea fi utilizat și ca combustibil pentru sistemele de transport pe bază de hidrogen, având astfel potențialul de a transforma industria transporturilor. Celulele de combustie pot să fie utilizat pentru converti amoniacul înapoi în energie electrică, facilitând utilizarea combustibilului în diferite tipuri de transport.
  • Densitatea și stocarea energiei: Focul cu amoniac are o densitate energetică chiar mai mare decât focul cu hidrogen, în afară de faptul că densitatea energetică a amoniacului este mai mare decât energia densității de hidrogen pur gazos. Acest lucru implică faptul că, în cazul gazelor, în același volum există potențialul de a stoca mai multă energie.
  • Aplicații versatile: Amoniacul este utilizat doar într-o anumită măsură în stocarea și transportul energiei, dar este utilizat și în alte industrii. Datorită proprietăților sale, este utilizat în mare măsură în agricultură, ca îngrășământ și în refrigerare.

Nu vedeți un motor cu amoniac de acest fel în fiecare zi, de fapt, până acum erau doar pentru nave. În orice caz, este o revoluție care nu a avut nevoie de mult timp pentru a se răspândi în întreaga lume, după cum demonstrează proiectul malaezian de generare a acestuia (într-o versiune și mai „ecologică”). Ce părere aveți despre această propunere de a găsi ceva mai bun decât hidrogenul și, desigur, decât vehiculele electrice?

Back to list

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *